Představení mé osobnosti / Introducing my personality

Představení mé osobnosti

Ahoj čtenáři,

Já se jmenuji Bikiteeek. Určitě vás zarazí výslovnost mé přezdívky. Spoustu kamarádů a lidí to vyslovuje špatně! Já to čtu totiž „bikitek“ ne „bikitýk “. Možná si ale řeknete, však ta druhá možnost je přeci správně. No, ale já tam mám tři „E“ jen tak na okrasu. Přišlo mi originální tam dát ty „E“ tři. Někteří, kdo mě sledují, tak ví, že natáčím na YouTube pod jménem Bikiteeekovi Videa a nikdy jsem ve videu nezmínil, jak se v podstatě moje postava a přezdívka vznikla, ale to možná v dalším blogu pod názvem Jak jsem začal natáčet na YouTube.

 
Něco o mě:

Hrozně moc mě baví točit a hlavně stříhat, proto jsem začal točit na YouTube. Moje první video, které je stále veřejné, se jmenuje „Experiment se suchým ledem“ a pokud se vám ho nechce hledat, tak ho máte tady v odkazu: https://www.youtube.com/watch?v=bLH2F4eNOE0. V době, kdy toto píši (21.3.2020), tak na videu je už 12 liků a 174 zhlédnutí, za což vám neskutečně děkuji 😁. Začalo to tak, že jsem dostal počítač a začal jsem stříhat. Zkoušel jsem udělat mini film a dopadl docela dobře. A to mě vedlo k tomu, založit si svůj YouTube kanál. Jako hudbu nejradši poslouchám Queen a taky poslouchám naše známé zpěváky. Taky mě baví hrát hry!! Hlavně ty počítačové. 




Pár zajímavostí o mě:
·         Na YouTube točím k 22.3.2020 už 5 měsíců
·         Nejvíce mě baví komunikovat s lidmi
·         Moje nejoblíbenější počítačová hra je Minecraft
·         Všechny moje blogy budou i v angličtině




Doufám, že se vám můj první blog líbil a prosím buďte shovívaví, je to můj úplně první blog. Doufám, že můj blog byl něčím zajímavý a rozhodně, kdo mě ještě neodebírá, tak mi hned dejte dát odběr na YouTube kanál Bikiteeekovi Videa.

A ahoj!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anglická část / English part

Introducing my personality

Hi readers,
My name is Bikiteeek. A lot of friends and people say it wrong! I read it "bikitek" not "bikiteeek". But maybe you think the other option is right. Well, I have three "E" out there just for decoration. I thought it was original to put the "E" three there. Some people watching me know that I'm filming on YouTube under the name Bikiteeekovi Videa and I've never mentioned in the video how my character and nickname basically originated, but maybe in another blog called How I Started Shooting on YouTube.






Something about me:
I love shooting and especially editing, so I started shooting on YouTube. My first video, which is still public, is called "Dry Ice Experiment" and if you don't want to search for it, you can find it here: https://www.youtube.com/watch?v=bLH2F4eNOE0. Before I write it (March 21, 2020) and the video is already 12 likes and 174 views for which I thank you incredibly 😁. It started by getting a computer and cutting. I tried to make a mini movie and turned out pretty well. And that led me to launch my YouTube channel. As a music I like to listen to the Queen and also listen to our famous singers. I love playing games !!




 

Some interesting facts about me:
                     I have been shooting YouTube on March 22, 2020 for 5 months.
                     I enjoy communicating with people the most
                     My favorite computer game is Minecraft
                     All my blogs will be in English

        

I hope you enjoyed my first blog and please be indulgent this is my very first blog. I hope my blog was something interesting and definitely not subscribing me yet so let me subscribe to Bikiteeekovi Videa YouTube channel right now.

And hello!

subscribe


Komentáře

Okomentovat